Feeling Sad


Idag känner jag mig lite nere.
Ingenting har hänt. Det är nog just därför jag känner mig nere.

Jag har dessutom helt plötsligt fått ont i halsen. Och blivit trött och tung i huvudet. Beror det på att jag delade glas med killen som igår fick diagnosen halsfluss? Jag dör hellre!

Jag tänker mycket på något som Björnen säger. Som han sagt många gånger. Han säger att jag är alldeles för svår. Till och med alldeles för svår för mitt eget bästa. Tänk så är det så?! Men hur fan blir man lätt då? Blir man lyckligare för att man är lätt?

Jag proppar i mig värktabletter går och knyter mig.



Längtan - Tänk om man någonsin kunde få komma tillbaka


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

Man blir aldrig lyckligare av att inte vara sig själv.



Krya på dig



kram

2009-05-20 @ 16:41:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0