Fantastiska Fantasier


Jag är tom. Utan känslor. Utan inspiration och idéer. Men full av fantasier. De tar mig bort ibland. Fantasierna. Jag är nog en av världens bästa på att drömma mig bort. Bort till en annan värld.

Jag har haft några bra lediga dagar nu. Mycket tid har spenderats med mina bästa. Och min röda pärla har tvättats, dammsugits, dammats och vaxats. Den skiner! Igår umgicks jag med C-J-L, sen Tinan och sist Helén. Det är bra. Då slipper man grubbla så mycket. Kvällen avslutade jag med att skratta mig glad i magen tillsammans med Torsk på Tallin. Jag, mörkret, tankarna, popcornen, levande ljus, den röda fotöljen, cola, ensamheten och dvdn.

Idag är man tillbaka i ekorrhjulet igen. Varje dag. Hela tiden.


Magiska fotölj



Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0