Sött, sött, sött! - Ge mig!


Nä det där med harembyxor får vara. Inget jag kommer lägga mina riksdaler på i alla fall.
Sitter här och lyssnar på Måns "Hope and Glory" och är enormt godissugen. Fråga mig inte varför Måns och varför godis. Men kanske beror det på brist av energi och trötthet. Steg trots allt upp innan klockan 6 imorse för att jobba i 4 timmar. Snart är det dags för jobbmöte. Jag tackar och tar emot. Timmarna behövs! Men innan dess ska jag kamma håret och köpa godis. Annars kommer jag inte att stå ut.

Kan undra vad Björnen bestämmer sig för imorgon. Vi hade en fin konversation igår. xxx = en liten by i närheten av där jag bor.

Björn: på fredag ska jag köra en spis till en kärring i xxx
Jag: Kommer du hit på kaffe efteråt?
Björn: haha
Jag: jag är ledig på fredag och behöver sysselsättning. Tänk på det.
Björn: hmm
Jag: humma lite och ge mig besked när du hummat klart. jag är uttråkad. ska laga spagetti och köttfärsås nu tror jag.

Jag förstår liksom inte. Om han inte vill komma hit på kaffe, varför nämner han ens då för mig att han ska till mina trakter. Det ska bli tämligen intressant och se om han är kyckling imorgon eller inte. Jag förstår inte riktigt vad problemet med en liten fika är om vi enbart är vänner. Till saken hör väl att vi inte bara är vänner. Några typ av känslor finns där. Från båda håll. Oh well, det ordnar sig. Det gör det alltid!

En annan sak. Idag har jag varit modig. Efter nattens alla tårar var jag tvungen. Nu återstår det bara att se om någon annan är lika modig tillbaka.



Agnes - Love Love Love


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Malin

SV: haha :) hurtig..



vad gör du då?

2009-03-26 @ 15:51:54
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0