Underbara Fredag!


Igår hade vi en fantastisk dag jag och frisörskan. Morgonen började med kaffe, färska frallor och morotskaka innan det bar av mot IKEA i Kållered. Mysigt! Jag inhandlade nytt vitt soffbord, röda runda mattor och nya gardiner som ska upp i vardagsrummet. Jag är inne på att allt det svarta ska ut och så mycket vitt som möjligt ska in. Det enda svarta som ska få stanna är zebraränderna.








Fina saker

Vi avslutade med lunch på Campus nere vid vattnet. Vi satt ute i solen och stekte! Riktigt härligt! Våren är här! Helt fantastiskt! Nu ska jag njuta av den LEDIGA helgen!

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Martina

Så fint det blev med soffbordet! Tack för en trevlig helg roomie. kram

2009-03-22 @ 16:18:31
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Martina: Tack ska du ha. Jag är helnöjd! Tack själv för trevlig helg! Kramar!

2009-03-22 @ 19:19:31
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0