Surar


Det blev ingen blodgivning. Så snopet.
Jag sitter nu i min röda fotölj med en påse godis och surar.
Jag berättade för blod-tanten om matförgiftningen jag drabbades av. Hon blev sur.
Jo det var dumt av mig att inte tänka på det och förstå det. Jag var nog för laddad för att ens komma på att det där med matförgiftningen skulle påverka blodet. Jag skyller på det. Eller så är det min blonda hårfärg som gör sig påmind bara. Life ain't easy!
Blodgivning nästa onsdag istället. Jag hoppas på bättre lycka.
Vilken besvikelse. Alla dessa nerver jag gått och burit på.

Jag tar nya tag. Förbereder mig inför fika och biobesök med C-J-L och Elin.
Tröstar mig samtidigt med Beyonce - I'm Sasha Fierce.



Vi ses den 11 maj i Skandinavium


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Theres

Ha ha ha, jag hade nog inte heller tänkt på att slå ihop blod och matförgiftning. Då får jag hålla tummarna nästa onsdag istället. Kram

2009-03-18 @ 17:18:40
URL: http://tessisheaven.blogspot.com
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du får en bra kväll..mmm godis! kram på dig!

2009-03-18 @ 18:31:07
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0