Stillsam fredag


Ikväll hejar vi på starkaste Magnus i Let's Dance-finalen. Trots att Tobbe är min favoritdansare i det programmet. Min förkärlek till honom kan väl kanske i och för sig bero på att jag har träffat honom och sett hans dansfärdigheter live. Ja som vi märker blev det ingen träff med D. Han är febrig och eländig. Så typiskt! Jag fortsätter helt enkelt att gå runt med en stor klump i magen och massor med oro och sorg i hjärtat. Jag kan inte lugna mig förrän vi fått prata och rett ut ett och annat. Hur mycket jag än försöker att vara positiv och tränga bort jobbiga tankar så dyker han ändå upp. Hela tiden. Vad jag än gör.
 
Dialogerna med Björnen fortsätter. xxx = min arbetsplats.

Jag: Imorn ska jag ragga på Snygg-Erik.

Björn: gött!
Jag: haha, as if he will see me.. jag lär väl inte ens få se honom.. En bonnjänta som jag är nog inget han tittar efter vid frukostbordet på xxx. Men vilken kille ser mig, jag är ju till och med för farlig för att fika med ;-)

Björn: jag är ingen lögnare

Jag: Nejnej, Berit hoppade av spisköpet. Lugn och fin nu. Jag tror dig såklart!

Björn: nu är det du som ljuger

Vi är inte bittra. Nänä.. Det hela är ganska skrattretande.
Jag fortsätter min stillsamma fredagkväll med Let's Dance och tända ljus.



Härliga skor



 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: emelie

sv: haha de kan jag förstå :D



haha asså? orkar inte ta mig dit ;p



desamma, hur är dina planer idag?

2009-03-27 @ 21:21:01
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Annaskruttan

Märkligt att det inte gått att kommentera.. Men visst är det skrämmande hur en del saker och ting fungerar ;) De här pjucksen var ju också riktigt sköna!

Och du gumman, gräv inte ner dig för mycket i pojkbekymmer, vet att det kan va tufft, men borsta av och lägg tiden och energin på annat roligare istället, det mår man så mycket bättre av. The D-Day will come!

2009-03-27 @ 21:21:41
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack sötis, va kul att du gillar det jag designar =) det värmer!

massa kram!

2009-03-27 @ 22:47:55
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0