Innan mörkret sänker sig..

Today was a gooood day som D brukar säga.
Vi startade dagen med kaffe och shopping. D lyckades bränna 3000 kr på kläder, imponerande! Själv nöjde jag mig med att vara smakråd. Vi avrundade vår shoppingtur med middag på Harry's. Fläskfilé, karljohansvampsås och potatisgratäng. Det bästa av allt - D bjöd!
Nä, nu ljög jag såklart, det bästa av allt var förståss att vi hade det så oförskämt mysigt tillsammans! Vissa dagar är det bara too good to be true. De dagarna tackar jag innerligt för. Jag blir lycklig ända in i själen.

Ikväll har jag jobbat. Dum som jag var tackade jag ja åt att jobba åt en kille på jobbet eftersom jag inte hade något annat vettigt att ta mig för. Dampig som jag är. Det fick jag ångra. När kvällen kom kände jag mig riktigt hängig. Tror jag håller på att bli sjuk. Får se hur det utvecklar sig. Ska ta mig samman och gå och lägga mig och bara sova sova sova.

Imorgon ska jag hem till pärona och fira pappa som fyller år på tisdag. Någon som har något fint tips på vad jag kan köpa till honom i present? Tacka vet jag söndagsöppet på stan! Min räddning!




Saknar skitungen till höger som är i Sydafrikat och gottar sig



 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0