Efterlysning

Daniel min vän, jag saknar dig!
Lite skitsnack över en kopp kaffe önskas!
Frågan är bara när, när, när?!



Fin vän


 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.

Yo, ja det var ett halvår sedan nu snart. När är du ledig nästa gång? Jag kan som du vet bara helger eller kvällar.



Saknar dig med...



Kram

2009-03-06 @ 20:10:22
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Åh där är du! Trodde nästan du ratat min blogg.. Jag vet inte när jag är ledig nästa gång. Jag åker på semester hela nästa vecka. Ska kolla upp veckan efter det. Vecka 12 blir väl det. Jag börjar få abstinens efter en kaffe-dejt med dig.. =) Kram!

2009-03-07 @ 01:08:07
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0