Back in business


Tillbaka från UK. Med nya upplevelser och erfarenheter i bagaget. Ät aldrig på Burger King på Stansted Airport säger jag bara.
Haft en toppenvecka. Förutom att den började med matförgiftning. Oerhörd smärta. Att kräkas och ha diarré kan jag stå ut med om man jämför med den smärta jag också hade som strålade ända bak i ryggen i 2 hela dagar. Otrevlig känsla när man inte klarar av att stå rakt upp. Men om man ignorerar de otäcka två dagarna och tänker på all shopping, alla möten med fina vänner och mys på mina favoritpubar har det varit alldeles fantastiskt!
Tänkte publicera lite bilder från vistelsen och mina inköp lite senare när jag fört över till datorn. Håll tillgodo!

     

The beautiful people I got to see in the UK
(Obs! Gamla fotografier)





Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Malin

SV: haha ja verkligen, go-go snygg erik :D

2009-03-14 @ 20:04:09
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: bea

härligt att åka iväg sådär :)

2009-03-14 @ 21:19:43
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Stella (Modell) [TÄVLING PÅ MIN BLOGG ]

Hej!



Ska vi lägga till varandra på bloglovin? Lägg till mig och skriv när du har gjort det så lägger jag till dig. Ska bli kul och prenumerera på din förtjusande blogg!



DS: Modelltävling på min blogg. Glöm inte det för dig som vill vara modell.



KRAM!

2009-03-14 @ 21:24:03
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0