Midsommar 2009 vs. Midsommar 2008


Efter en JÄKTIG midsommarafton igår är jag ÄNTLIGEN ledig! Ledig helg! Fantastiskt!
Laddar upp för fullt inför kvällens festligheter.. Lägenheten är städad, snacks är inhandlat och klädseln är så gott som bestämd. Håret blir till 99% lockat om inte vädret vänder. Blir det regn finns det ingen anledning till att anstänga sig med de där stora prinsesslockarna. Aproppå prinsesslockar så kommer mannen som kallar mig för prinsessa hit tillsammans med Helén och eventuellt några andra och dricker lite vin ikväll. Kan nog blir riktigt mysigt tror jag om vi inte blir för många. 

Nu kommer en stilla undran, hur hade ni det på självaste midsommarafton igår? Jag är hemskt nyfiken!
Min dag fylldes upp med jobb och en blixtvisit hos pärona för midsommarmat på min 3 timmar långa rast mellan arbetspassen! Inget intressant eller upplyftande att berätta om direkt.




Fina flickor midsommararfton 2008

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0