Avrundar helgen med chill


Midsommarhelgen kom och den gick! Jag avslutar min helg med slapp i den röda soffan, mys på café med frisörskan och så småningom lite mingel på Bodegan med Fröken H.
Inget slår dock gårdagens festligheter. Visst blev jag besviken men vilken toppenkväll det blev tillslut! Jag var fin som en prinsessa i mina stora långa lockar och nya klänning! Jag fick höra det flera gånger under kvällens gång. Sånt är underbart! Slutsatsen av kvällen är att jag är hemskt svag för en målare. Oh yes THAT painter! Fem omfamningar minst! Och allt jag gjorde var bara att vara jag.

Jag funderar mycket just nu. Jag är inne i en sån period. Jag funderar på framtiden. Nuet. Och det som har varit. Resan till USA. Martina - vi måste boka tågbiljetterna! Och bilen! Borde man släppa allt här hemma för ett tag i vinter och åka till Australien med han med det stora H:et. Eller borde jag ta tag i utbildningen? Utbildningen till NÅGOT. Jag undrar var den stora kärleken finns!



Helt fantastiska!


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0