Resan - Oh yes, that journey!


Sitter i min förtvivlan och försöker hitta det bästa hotellet för oss på The Strip i Las Vegas. Samtidigt som jag försöker hitta det perfekta biluthyrningsföretaget. Det är enormt svårt! Hjälp, jag vill ha hjälp! Det här är bra mycket svårare än vad man kan tro.

Fick fin kontakt med ett par gäster igår som bor i Santa Barbara. På en "Michael Jackson-ranch" nära Neverland enligt kvinnan i sällskapet. De erbjöd oss att bo hos dem. Enormt snälla människor. Jag ska prata mer med dem ikväll tänkte jag. Kontakter är bra att ha. Och jag vill hemskt gärna bo nära Neverland!

Det bara pirrar i min mage när jag tänker på den här resan. Magiskt! 




Neverland Ranch, Santa Barbara, California




 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: anna

tack :)



åh spännande med vegas!

2009-07-08 @ 15:25:24
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Fixar Martina

Godmorgon gumman, har lite rolig läsning till dig såhär på morgonkvisten. Jag har bokat våran hyrbil nu så allt är fixat och klart. Gött mos va!

2009-07-12 @ 10:46:10
Postat av: Alicia

Martina: Åh vad bra! Härligt! Du är så bra så bra!! Pengar kommer! Så skönt att det är gjort. Nu ska vi bara fixa hotellet också. Jag vill satsa på tornet!

2009-07-12 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0