Mäkliga ting


Mycket märkligt.
Picnick i gröngräset med Tinan. Mys. Te i den rödan soffan och öl på lokal med Björnen. Märkligt. Nordman. Riktigt märkligt. Stek på beachen med kompisarna. Kaos på jobb. Medeltidsdag med Helén. Där hade vi en kort sammanfattning av vad jag har haft för mig sen sist. Och ikväll blir det festligheter hos frisörskan och slutligen en drink ute på lokal. Jag ska locka håret. Eller kanske låta frisörskan göra det. Kungligt!

Jag är brötförkyld. Fruktansvärt!



Medeltiden - Märkligt



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anna

Haha, visst gör det :) Gäller bara att hålla fast vid känslan och det är inte det lättaste, åtminstone inte i dagsläget.. Hoppas du mår bra idag sweetie! Kramen

2009-07-07 @ 15:25:14
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0