Surtanten jag..

Jag är sur.
Jag har gjorde illa min tå igår. På riktigt.
Jag tänker vara en jobbig surtant och klaga för det gör verkligen SKIT-ONT!
Antar att det är en stukning eller något. Den är blå. Nästan svart.
I'm in pain..

Jag är ännu surare för att jag ska lägga drygt 8000 kr på en ny dator.
Det gör ont inombords.

Uscg vad jag tycker synd om mig själv idag.
Ska strax åka till D och slicka såren lite. Och titta på körslaget såklart. Det får man inte missa!

Hoppas ni har en underbar lördag gott folk!



Heja Team Wells!




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Mmm, 8000 för något man inte räknat med är aldrig skoj. Hade ju varit roligare med en resa till exempelvis Karibien, Tabago eller nåt sånt.



Men misströsta inte. Du har ju i alla fall någon att krama om nu:)

2009-01-10 @ 23:05:22
Postat av: Mr.D

Glömde ju tala om att det var jag..:)

2009-01-10 @ 23:06:15
Postat av: M

Stackars gör såååå ont att slå i tån även när den inte blir blå...känner med dig.

Ha det mysigt med D

Kram

2009-01-10 @ 23:19:30
Postat av: A

Mr D: Jo, juag hade mycket hellre rest.. Det smärtar.. 8000 kr är mycket pengar.. Aproppå något annat. Vi måste ses. Jag tror jag vi är i liknande situation angående något. We nee to take a coffee.. KRAM!



M: Mmm.. Ont är förnamnet. Jag lever på smärtstillande numera.. Men det ska nog gå över så småningom! Hur blir det den sjunde? Jag längtar!! =) Kramar!

2009-01-11 @ 12:14:50
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Är ledig tisd och torsd. Välj plats och tid:)

2009-01-11 @ 16:00:48
Postat av: A

Mr D: Ska kolla schemat!

2009-01-11 @ 17:21:10
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har mejlat till alla nu men Ida du och jag kan i alla fall! Hoppas på de andra också!

Kram och hoppas det är bättre idag

M

2009-01-11 @ 23:44:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0