Satisfied

Det har varit mycket de senaste dagarna..
Efter sist jag skrev fick jag snabbt fart efter ett samtal med Martina. Fika och shopping i Halmstad väntade innan det var jobbedags i tisdags. Härligt! Heldag med C-J-L igår. Återigen blev det Halmstad. Lagom långt bort. Det blev långlunch, lite shopping och lång fika på Skånskan där vi drack kaffe och mumsade i oss underbara tryfflar. På kvällen blev det mys med D. Äntligen! Killen imponerar mer och mer på mig för var dag. Vi startade igång min nya mobil. Den är så fin.

Idag var det dags för jobb. 8-14. Väldigt bekvämt pass som jag tagit på mig på min lediga dag. Vad gör man inte för att få ihop timmarna nu när det är finanskris på gång. Hårda tider.

Har fortsatt dagen med vila på den röda soffan, fix och trix med mobilen, en tur till Blomsterlandet (både snittblommor och växter inhandlades - I'm in love), shopping på ICA samt tvätt i stora lass!

Imorn ska jag jobba igen. 7-15. Helt fantastiskt. Sen blire Core. Hoppas jag.
 Nu blir det Handbolls-VM!



Oemotstånglig


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Theres

Tack den där kramen behövde jag verkligen =)

Kram

2009-01-22 @ 21:45:13
URL: http://tessisheaven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0