Godmorgon Fredag!


Det känns som lördag idag. Min kropp är inställd på det. Den undrade varför alarmet på mobilen gick på för tre kvart sen. Antagligen är jag inställd på att det är lördag eftersom det blev så sent på jobbet igår. Det var precis som att jobba en fredagskväll.

Idag börjar jag kl 12. Så här sitter jag nu och surplar i mig grön sparrissoppa med broccoli i. Svår tid att börja på. Man förväntas ha ätit innan man börjar sitt pass. Gör man misstaget som jag brukar göra att jag inte äter lunch innan arbetspasset blir man grymt hungrig och trött innan klockan slår 18, då man får äta nästa gång på jobbet.

Ikväll ska jag hem på middagsbjudning hos min kära Tina. Blir mysigt! Undra vad hon bjuder på?!
Nu är det jobb hela helgen som hägrar. Så deprimerande. Jag kan inte hjälpa det. Men jag ser inget ljus någonstans.

Surplar vidare på min gröna sparrissoppa med broccoli i.



Sexy Pink



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hoppas helegen varit bra trort allt jobb.

Nu kanske du är ledig några dagar eller?



Tänkte fråga om vi ska ta med lite köpemat på lördag typ salllader från la casa eller dylikt?

Sen till den viktiga frågan vad ska jag ta med så att du kan blanda underbara drinkar?

Kram M

2009-02-01 @ 15:39:41
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Jag är ledig imorgon och sen inte förrän till helgen. Strängt men helgen ska bli rolig!!



Jag har lekt med tanken att jag ska laga mat. Så kan vi dela på kostnaden sen kanske? Tänkte skicka ut ett mail till er alla och höra om alla är okej med det. Vad har du för spännande alkohol man kan välja mellan? =)



Kramar!

2009-02-01 @ 16:31:03
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0