Any advice?


Någon som kan tipsa om någon bra bärbar dator till mig förresten?
Vilken bör man satsa på?




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Theres

Hej =) och god fortsättning på det nya året ;) Kan tipsa dig om en macbook =) världens bästa bärbara dator. Vi har en och den har gått på dygnet runt (nästan) i över ett års tid och aldrig har det varit några problem.

Kram, Theres.

2009-01-08 @ 21:36:31
URL: http://tpa.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Har ingen koll på bärbara datorer. Men en sak vet jag, och att färgen rosa på en dator är det fulaste du kan ha på en dator. Det är mitt tips:)

2009-01-08 @ 22:19:59
Postat av: Anonym

Äsch vad har färg eller storlek för betydelse egentligen? Ta den sorten som de säljer för "ta 2 betala för 1". Och om du sen inte vet vad du ska med 2 datorer till så har jag ett bra svar på den frågan.... ;-p



Puss o kram

2009-01-09 @ 22:21:08
Postat av: Tinan

Äsch vad har färg eller storlek för betydelse egentligen? Ta den sorten som de säljer för "ta 2 betala för 1". Och om du sen inte vet vad du ska med 2 datorer till så har jag ett bra svar på den frågan.... ;-p



Puss o kram

2009-01-09 @ 22:22:25
Postat av: Tinan

Only little me ovanför.... :D

2009-01-09 @ 22:24:47
Postat av: Tinan

Oj, men hallå...din kommentarsfunktion är verkligen inte kompis med mig...först tog den bort mitt namn...sen ville den inte publicera...och sen har den publicerat allt ändå...trots att den sa att den inte gjorde...vilket innebär att du får många kommentarer som inte alls rör ämnet eftersom jag måste berätta och beklaga mig lite som ett litet barn här nu vad som egentligen hände...när allt jag bara ville var att skriva en enkel kommentar på min väns blogg.... puh - andas

2009-01-09 @ 22:31:22
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Theres: Tack det samma vännen! Och tack för tipset. Har inte riktigt kommit fram till vilken jag ska välja än.. Kramar!



Mr D: pöh, rosa är helrätt! I'm in löve! Fint dator är det i alla fall.. Men det kommer dock inte att bli en rosa.. =(



Bäret: Hahaha, du är rolig du.. Men 2-för-1 blir det absolut inte! Sånt där litar jag inte på.. :-p

2009-01-10 @ 16:42:10
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0