Wiiiiiee!!


Jaaaaaaaaaaaa!

Dagens underbaraste!
Semestern är beviljad. Biljetterna till Englandet ska bokas senare ikväll eller eventuellt imorn när jag pratat med min bästa Rich. Jag saknar honom något enormt!! Någon som jag också saknar är min Sofie. Världens bästa!

Härlig fika innan också med C-J-L och Helenan. Skönt att komma ut lite och släppa alla tankar ett tag. Ska snart hem till D och försöka släppa änu mer tankar.

Det bli bra det här.



Mjöl-leken - Visst är vi snygga?



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tösen i senapsgult

Hoppas inte detta är den bästa bilden du har på mig, i så fall är det kris. ;)



Så gott för dig vännen att få komma iväg lite!



Kram kram

2009-02-02 @ 18:27:15
Postat av: M

Ja vet inte det precis!

Låter bra med semester, behöver du vännen

Kram

2009-02-02 @ 19:14:37
Postat av: M

Å du läste lite mer längre ner....tvivel har vi alla ibland, så är livet man måste ha dåliga dagar för att allt ska vara på topp snart igen. Jag tror det är viktigt att du ger din nya vän och ert förhållande tid, ta vara på de små stunderna tillsammans förvänta dig inte att allt ska vara perfa för det är det aldrig.

Försök leva i nuet och intala dig själv att du är värdefull för det är du!!!

Du är bra som du är ingen kan vara en bättre Alicia än du. Bara Du!!!

Många varma vänskaps kramar till dig från mig



Och du låter bra med hemlagat, jag ska kolla spritförrådet.

2009-02-02 @ 19:24:06
Postat av: A

Snyggingen i senapsgult: Där finns många fina bilder på skönheten du i arkivet. Såklart! Men just denna fick mig att le igår.. =) Kramar!



M: Tack för dina hjälpande ord, de värmer! Stor kram!



2009-02-03 @ 11:39:37
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0