Stressar ner..

D är bra. Han får mig att stressa ner. Utan att göra eller säga speciellt mycket så blir det att jag automatiskt släpper det jobbiga och bara är. Det är en underbar känsla!

Gårdagen var en bra dag. Jobb fram till kl 15. Helt i min smak! Jag och C-J-L var på precis samma flamsiga och tramsiga nivå och skrattade så att vi kiknade ungefär 85% av arbetspasset. Det är lycka. Sen mötte Fina Martina upp och så blev det fika på haket och lite lagom dos av shopping. Mysigt! D körde hit på kvällen och dagen fortsatte att vara helt i min smak. Lasagne, öl och mys framför tvn. 

Ska försöka ge mig på att väcka honom nu så vi kan ge oss ut på stan och jaga kläder till honom.



Beauty Queen med himmelskt vackert hår




Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0