Resumé typ


Helgen är över och så är snart även denna ljuva måndagen.

Helgen var hård. Too much work i lördags. Sen tog jag och C-J-L våra små pärlor till bilar och körde hemåt och mot Grand Hotell för att möta upp D bland annat. Sorgligt med sant. Efter ett sånt arbetspass jag gjorde smakade drinkarna med likör 43 och mjölk extra gott kan jag lova!


Söndagen började tidigt med en massa packning av dierse mög, porslin, glas och prylar hemma hos pärona. Kändes sorgligt. Men lägenheten är imponerande. Helt fantastisk! Det ska nog bli bra det här med. Om inte annat för pärona i alla fall!


Avslutade söndagen med matlagning, Beck och mys med D.

D och jag bråkar mycket om allt och inget. Jag vet att jag kanske inte borde prata om det eftersom allt borde vara pirrigt, romantiskt, perfekt där uppe bland de rosa fluffiga molnen. Men det ger mig ändå bra känslor i magen. Jag vet att det inte borde ge mig bra känslor i magen. Men ändå så gör det det. Vi är så extremt olika. Eller så är vi för lika. Jag kan inte sätta fingret på det. Än.

Blev utskickad tidigt i morse ur D's residens när det var dags för honom att börja jobba. Givetvis tog jag vara på tiden och åkte till gymmet och körde 5.3 kilometer på löpbandet, tricepsträning, sit-ups och lite Core. Härligt! Ibland bara har jag det!


Dagen idag har flutit på precis så som jag ville att den skulle göra. Kaffe med C-J-L på haket, avskedskram med Helena Hälsena som åker till Sydafrikat den lilla skitungen och mysmiddag med Mlemlan nu ikväll. Flygande Jakob är underskattat ska ni veta. Tack för en underbar kväll Mlemlan!


Ska dricka upp mitt glas Chardonnay och krama kudden istället.

Snart är det en ny dag med nya möjligheter.




Flygande Jakob - Dock färdigflugen


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0