Nu kör vi! All in!


Lördagen är här! Wihoo! Min lediga helg! Wonderful!

Kvällen igår var rolig. Jag var placerad i baren och blandade massor med fina drinkar i fina glas och med goda ingredienser som till exempel färska hallon. När man har såna gäster trivs jag som fisken i vattnet. Att göra GTs, Dryor eller hälla upp glas med bubbel en hel kväll stimulerar inte mina behov som bartender. Eller jo, att servera bubbel gillar jag. Det är glamoröst. Men oftast är det äckliga människor som beställer det.

Oh yes, då var det snart dags att ta tag i förberedelserna inför kvällen. Jag känner mig helt jättelugn. Borde jag vara stressad? Ska ta mig mot affären och handla det sista till maten och även lite drinktillbehör.

Kvällens outfit hade jag egentligen tänkt spara till senare. Men jag kan inte hålla mig. Here we go!



Partyprinsessa

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Theres

Shit vad snygg du e tjejen =)

2009-02-07 @ 19:06:28
URL: http://tessisheaven.blogspot.com
Postat av: Theres

Shit vad snygg du e tjejen =)

2009-02-07 @ 19:06:42
URL: http://tessisheaven.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snygg är du, god mat lagar du, och goa drinkar bidde det!!!

Du är super Kram M

2009-02-07 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0