Låt det gå smidigt idag..


Har tränat Core och strechat en lång stund för att öva upp smidigheten i väntan på PU-samtalet.
Jo, jag är faktiskt nervös.
Nervös över det som väntar. Över det jag har framför mig.
Får hoppas att det går min väg.


This is what we call ´smidig´?


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: M

Vad är ett PU samtal?

2009-02-18 @ 17:44:38
Postat av: Mr.D

Planering och Utvecklings samtal antar jag. Eller bara ett vanligt personligt utvecklings samtal?:)

2009-02-18 @ 21:31:41
Postat av: M

Ja vad klok du är...kopplade inte hos oss heter det medarbetarsamtal.

Nattinatt M

2009-02-18 @ 21:56:05
Postat av: A

Mr D, du är inte dum du inte! Du har varit med förr märker jag.. ;-) Man sitter ner med sin chef och pratar om framtiden, vad man har för mål, vad man har för åsikter, hur man trivs på sin arbetsplats, sina starka och svaga sidor, vad man ska jobba mer med, vad man tycker om sin chef och sina arbetskamrater osv osv osv.

2009-02-19 @ 00:07:21
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0