LadyClub - I lördags


Sammanfattning från tillställningen hos mig i lördags. Tryck på bilderna för att se dem i större storlek. Om någon tjusig LC-tös inte vill vara med, let me know!

              

Se och njut!

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: M

Är väl ok, men så trött jag ser ut! Tusen tack för en trevlig tillställning!

Låter bra med lite jobbsökande, jag tror det är viktigt för dig, dock synd om dem på STAT men de får skylla sig själva med så knäpp personalpolitik!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-02-10 @ 22:53:04
Postat av: Tinan

Ser trevligt ut, tjusiga drinkar och tjusiga ladies! : )



2009-02-11 @ 08:49:13
Postat av: A

Chris - Har du tryckt på bilderna nu? =)

2009-02-11 @ 09:56:30
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0