Jag ska dansa i neon imorgon istället...


Fröken Ph var skygg och tråkig.
Tänk att alltid ha med dig en person som sköter allt snack åt dig, betalar för dig och ser till att du får mat i dig. I'm not jealous. Tänk om jag inte kunnat snacka för mig själv. Då hade jag gått sönder. Jag med alla mina miljoner åsikter om saker och ting. Fast någon som betalar allt åt mig hade jag inte haft något emot förståss.

Idag har jag stressat runt på stan. Letat partyblåsa inför morgondagen. Men det blev inget med det. Det verkar omöjligt för mig att hitta någon festlig utstyrsel! Jag får rota fram något i garderoben imorgon. Där brukar finnas mer än jag vet. Är tjejerna lika laddade som mig inför morgondagens tillställning tro?

Planer för resten av dagen är; platta håret, handla och jobba.

 

Paris - A Barbie Grl in a Barbie World





Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Martina

Har laddat hela veckan gumman! Fått en liten dipp (orsak stavas förkylning) idag men imorgon räknar jag med att vara på topp igen... och mycket sprit till de rosa damerna imorgon va?

2009-02-06 @ 16:16:41
Postat av: A

Haha, då är vi två som laddat länge! Kommer bli supertrevligt imorgon tror jag. Mat, vin och sprit (Mari?) är ordnat med, så välkommen! =)

2009-02-06 @ 16:27:59
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Theres

Svar på om någon kommenterat min blogg och det jag skriver. Jo några har gjort det. Som du skriver är det väl inget att bry sig i men så svårt att inte bli irriterad när man blir nästan lite små på hoppad med att så får du inte skriva, jag skulle aldrig göra det. Du måste hålla det inom dig å ja allt vad jag nu fått höra. Ha de super kul imorgon...Låter som att det kan bli super kul, ser fram emot att läsa om det här sen =) Bamse kram å du tack för att du är så söt och att du bryr dig på ett BRA sätt!

2009-02-07 @ 00:26:51
URL: http://tessisheaven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0