It's all about Me


Jag är tom.
Tom på livslust.
Jag känner mig extremt orolig.
Magen lever sitt eget liv och har slagsmål med den där klumpen där inne som vill upp.
Jag hatar det här.
Ärligt talat vet jag inte längre vad jag ska göra med mig själv. Vart jag ska ta vägen.
Jag vet inte hur jag ska komma upp igen.
Den där självkänslan förstör allt. 
Jag är fan inte normal.

Dags att bege sig ut på en promenad i kylan.
Det som stör kallas för tvivel.
Försvinn bort från mig!!



Ingen tvivel - Ingen rädsla - Ingen Osäkerhet
 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Vill bara ge dig en lång varm kram nu. Om du bara kunde förstå vilken underbart fin människa du är, varje dag...då skulle jag bli lycklig också!



Du borde bara be den där otrevliga gästen Tviel att gå och sen lämna dig ifred för alltid. Den borde portförbjudas och Självsäkerheten borde vara den som får anställningen som dörrvakt! Rekryteringen av tjänsten börjar N U !! Visst kompis? :)



Du är underbar och värdefull! Snälla, ta hand om den fina personen du är!

2009-02-02 @ 10:53:06
Postat av: A

DU är en fin människa min bästa Tina. Tack för att du finns där när man känner sig liten och svag! KRAM

2009-02-02 @ 13:23:25
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0