Det tröttsamma livet i bubblan


Trött efter allt barjobb i helgen. Har inte jobbat mer än 7 timmar per kväll, men ändå känner jag mig utsliten, trött, stressad, hängig och förstörd. Börjar man närma sig väggen?!
Pengar, tid och framtid är det som snurrar runt runt runt i mitt huvud just nu. Det tar kål på mig! Det ger mig känslan av panik. Gång på gång.

Snökaoset igår blev inte långvarig. Ledsamt att snön aldrig får ligga kvar. Lite mysigt är det allt med snö. Men då ska det vara riktig snö. Annars är våren mer än välkommen till min värld just nu. Mörkret gör mig trött.

Har laddat upp inför dagens arbetspass med kebabpizza som pärona kom hit med. De kom även hit med sin fräsiga vattenkokare i rostfritt stål som numera är min. Nice.



Promenaden jag sent glömmer - Tankarna, Ensamhen, Friheten, Sorgen

(Vinter på Östra Stranden - Halmstad)


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: M

Snart är våren här, solen värmde jätte mycket idag och fåglarna letar efter partners:)

Ser vram emot vår helg i södern Kramar Misan

2009-02-23 @ 20:07:27
URL: http://maristradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0