Stilla Natt


Hektisk dag. Tidig start. Mlemlan kom. Sofie överaskade med att komma till Sverige och vi gick till haket för snabbfika. C-J-L fick lunch. Sen var det dags för köttbullsbaket. Jag måste säga att de smakar magiskt i år! Alla klapparna är nu inslagna. Jag dricker en drink gjord med vit vaniljglögg som bas för att lugna ner mig. Jag känner mig fortfarande lite stirrig. Fantastiskt god drink i alla fall och jag är redo för dopparedagen imorgon! Merry Christmas to everyone!



Last Christmas

 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du hade en finfin julafton och en rolig partykväll idag!

2009-12-25 @ 22:37:57
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0