Hurt


Jag fullkomligt hatar det jag gör mot dig. Förlåt för min kyla. Förlåt för att jag inte kan ge dig det du önskar.
Klumpen i magen blir numera stor när jag träffar dig. Jag vill inte såra dig. Jag vill dig väl. Ikväll blev det på riktigt. Ikväll insåg du. Förlåt. Här sitter jag med ont i magen. Smärta över känslorna som inte går att besvara. Och det som händer. Jävla skit. Jag hatar det här! Förlåt. I can't help it.



Hurting you - Hurting Me







Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Stor varm jättekram till dig! Du gör bara det som känns bäst...jobbigt - jaaaa! Men mest rättvist - ja.



Ännu en kram och massa stöttning!

2009-12-04 @ 07:54:52
Postat av: Bloggföreståndarinnan



Tina: Tack! Du är bäst! KRAM

2009-12-04 @ 10:19:08
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Martina

Du gör helt rätt gumman, det kommer bli bra till slut. Tänk på att du nu bara slutat skjuta upp det oundvikliga. Massa kramar till dig

2009-12-04 @ 13:09:17
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Martina: Tack för ditt stöd och peppingen! Jag vill snart ses över en fika, eller ja vad som helst! :) Vi må höras! Stor kram

2009-12-04 @ 14:42:07
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0