Tankar, svammel och en massa skratt!


Ännu en ledig dag har gått förbi. Jag har hunnit med lunch med Frisörskan och Grannen, kaffe på haket med Fröken H och Walk and Talk med den andra Miss H. Wonderful! Nu är jag trött. Idag har jag köpt en bok om Californien som jag ska lusläsa lite grann. Ta reda på exakt vad jag vill ha ut av vajre stad. På ett ungefär. Lite riktlinjer måste man ha. Kalla mig Miss Kaos men ibland kan även jag bli riktigt skärpt ska ni veta.. :)

Aproppå Kaos så slängde han ur sig i all hast i helgen "att jag dissar ju honom hela tiden" när jag påstod att han är för lösaktig. Jag grubblar över om det låg något seriöst bakom det han sa eller om han driver som vanligt. Mycket ska man ta med en nypa salt ska ni veta. Men han får mig att skratta och le. Jag får honom att skratta och le. Han lyssnar. Någon annan som får mig att skratta är D. Herrejisses så roligt vi har haft det framför våra datorskärmar några kvällar nu. Jag har skrattat högt! Det hela känns kaos.

Imorgon väntar jobb igen. Eventuellt startas morgonen med Yoga. Det beror på min disciplin. Helt plötsligt fick jag en ledig helg till helgen. Jag älskar sådana positiva överaskningar! Nu är frågan, what to do?

 

Gorgeous design by OXXO - Ge mig!







 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Spännande kommentar från honom. Hmmm. Vet du? Jag TROR att det fanns allvar bakom det...någon typ av allvar borde det finnas bakom när man slänger ur sig något sådant. Tror du inte själv?



Och ruskigt snyggt armband - har man råd??

2009-08-25 @ 08:13:32
Postat av: Alicia

Tinan: Jag vet inte alls var jag har honom.. Jag ligger lågt.. :(



Man har inte råd. Inte jag i alla fall.. 399 kr. Sinessjukt! Men snyggt!

2009-08-25 @ 08:16:42
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0