Ronaldo-feber! Madness!


Dagen har fyllts ut med jobb och BodyBalance på gymmet. Men det är absolut inte det jag tänkte skriva om ikväll. Absolut inte! Jag har big news! Om ryktet stämmer är den här mannen på mitt jobb just nu! Imorn ska jag ut på jakt! Bäst att piffa sig lite extra ifall man skulle få en glimt av stjärnan. Jag blir nipprig! This is insane!

     

Cristiano Ronaldo - Can you ever get enough of him?!



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Wow! :D

2009-09-01 @ 08:11:06
Postat av: Alicia

Tinan: Men exakt! Det är sinnes! Påståendet kom från receptionisten som jobbade igårkväll. Inte kan hon väl ljuga?! Jag tänker ta reda på det här idag, var så säker! Ser jag honom är han fast! :)

2009-09-01 @ 08:19:42
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha, ja hugg honom bara, rätta takter! : )

2009-09-01 @ 11:24:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0