Nu bubblar det på riktigt In My Bubble


Hörde av mitt bästa resesällskap Martina idag. Jag tror att hon och jag delar exakt samma känslor just nu. Jag kan meddela att det är underbara känslor. Det bubblar In My Bubble! Och pirrar! Jag vill packa redan nu! :)
Jag tror inte att jag kan förmedla känslan på något sätt, man måste uppleva den själv för att känna hur fantastiskt det känns! Obeskrivligt.

     

Ett litet smakprov på det som väntar


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr:D

Vad är den vita byggnaden för något? Ser ut som en KKK kyrka.



:)

2009-08-26 @ 13:38:11
Postat av: Alicia

Mr D: Vad är en KKK kyrka?

Den är oerhört vacker tycker jag. Det är "The Temple of San Diego" i alla fall. Kan undra hur de håller den så bländande vit alltid..

2009-08-26 @ 14:19:13
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr:D

Tror inte det finns någon kyrka specielt för kkk medlemmar. Men Ku Klux Klan måste du väl hört talas om? Jag tycker det ser ut som två st KKK snubbar dom där tornen:)



Vackert hur som helst. Lär bli härligt att vara där och se det live.



Btw, jag och Å har bokat biljett till Thailand:) 3 veckor, januari-feb...nice nice:)

2009-08-27 @ 16:14:02
Postat av: Alicia

Mr D: KKK känns inte som något bra i mina ögon.

Åh vad härligt med Thailand, det är ni värda! Vart i Thailand ska ni?



När ska vi ses?

2009-08-27 @ 16:21:38
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0