När ingenting blir som man tänkt sig!


Det är konstigt. Märkligt. Hur saker och ting inte blir som man tror eller tänkt sig.
Lördagen spenderades lugnt och stillsamt hos pärona. Grannen och jag insåg runt 21.30 hur deppiga vi var. Vi slöt upp över en flaska välkyld och krispig Rosé nere hos mig. Det mest märkliga är att jag idag efter mitt besök på det STORA varuhuset i skogen med grannen och frisörskan fick en spontan middagsgäst. En hemlig sådan. Han lämnade mig glad, förvirrad och misstänksam. Jag bjöd på kvällsmat, vi spelade ett parti Kasta Gris och kollade på film. Vi skämtade och skrattade. Mycket. Jättemycket. Det kändes fantastiskt. Och avslappnat! Men såhär i efterhand lämnar han mig med tusen förvirrade tankar.  



Min hjälte - Amos Lee
Soul Suckers



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: M

Låter spännande!



Lycka till!

2009-08-31 @ 18:06:44
Postat av: M

Låter spännande!



Lycka till!

2009-08-31 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0