Get me out of here! I'm DIZZY!


Vad allt är märkligt. Det är så det känns just nu.
Jag är yrare än någonsin. Mer förvirrad kan man inte bli.
Jag vet inte ens vad jag egentligen vill skriva i det här inlägget.
Jag blev dock positivt överraskad på jobbet igår när frisörskan och grannen kom in och hämtade mig och tog med mig ut till stadens nattliv. Jag har inte skrattat så mycket på länge som när grannen gång på gång öste ur sig dåliga vitsar under kvällen. Frisörskan och jag försökte flika in med några vi med men misslyckades totalt. Grannen var överlägsen i att dra sämst (eller bäst?!) vitsar! Idag har jag börjar dagen med lite Walk and Talk med H. Det kändes skönt. Havet var vackert men livfullt! 

Jag och D har haft två helt underbara samtal tidigare i veckan. En liten hemlis som jag har behållt för mig själv. Det har känts fantastiskt. Sist jag träffade honom stormade det. Rejält. Jag har nog inte bråkat så mycket med någon som med honom. Kan undra hur det här ska sluta egentligen. Men för tillfället trivs jag. Det har varit givande att prata med honom. Det har lett till mycket skratt. Därmed punkt. 

Nu ska jag ta tag i min dag. Göra något bra av den. Sen ska det jobbas. Jag ser faktiskt fram emot det lite. Men bara lite. 



Britney Rules


  

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0