Ge mig livslust, snälla ge mig


Jag känner panik. Jag vill bara gråta. Jag orkar inte mer.
Det enda jag vill ha är en kram. Men det är för mycket begärt. För här finns bara jag. Ensam är stark. Men inte idag.



Krama mig


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anna

sv: Ok, men om du kan tänka dig Gbg finns ju hur mycket som helst för dig att söka!? Eller vill du bort från hotell- & restaurangbranschen helt?



Jättekram kommer flygande norrifrån bara till fina Alicia! Vet att det inte hjälper, men får dig kanske att le lite iaf :)

2009-08-20 @ 21:16:41
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: Anna

Har impulssökt flera lite sådär i sista stund så det ser väl ganska mörkt ut dessvärre. Men nu kan jag å andra sidan ha bättre framförhållning inför våren och ev nästa höst när jag hittat vad jag ska söka :) Bl a Friskvårdskonsulent, Hälsoutvecklare och Idrottsvetenskapligt program, vilkas utbildningsplaner är rätt så lika egentligen och ger mig ungefär samma grund att stå på.

2009-08-22 @ 12:15:28
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0