Busy


Just nu händer det mycket. Det ä skönt tycker jag. Igår hade jag mys med frisörskan och Miss H. Även kvalitetstid med C-J-L. Idag började jag dagen med PW med Mickan. Trött var jag men skönt! Nyss hemkommen från lunch på stan med frisörskan. Snart blire coffee med C-J-L och ikväll ska jag hem till pärona och bju på min kladdkaka. Jag tycker om att ha saker att göra. Det får mig att grubbla mindre. Imorn är det tillbaks till arbetet igen. Känns inte alls roligt. Inte ett dugg faktiskt. Men jag behöver pengarna. Jag är i stort behov av dem. Nu är det snart bara en månad kvar till äventyret. The Journey. Roadtrippen. Det galna upptåget. Resan. Amerikat. Westcoast is the shit! Och jag har pirr i magen!
 
Något att flina åt så länge tills min inspiration kommer tillbaka:












Arga lappar gör livet roligare!






 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Haha, japps arga lappar gör definitivt en tråkig tisdagskväll roligare! Du som är insatt i ämnet (hehe) har du koll på vart man hittar leggings med skinn på knät? Kram

2009-08-18 @ 19:57:41
Postat av: Ida

Ja tänk att det bara är en månad kvar nu ungefär!=)Både du och jag ska uppleva ett äventyr även om de ser olika ut. Spännande!! Kanske hinner vi med en "Lady Club" träff innan??

2009-08-18 @ 20:44:45
Postat av: Alicia

Anonym: Kan undra vem du är, som verka känna mig..?! Men leggings med skinn på knät har jag sett på MQ för ett tag sen. Även Gina Tricot har en cool byxa inne nu med skinn på benet.

2009-08-18 @ 23:35:13
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Alicia

Ida: Ja tänk vilka äventyr! Och så spännande det kommer att bli att gå komma hem och träffa din nya familjemedlem! Jag längtar! Lady Club-träff hade varit jättetrevligt. Jag och Martina spånar om det. Problemet är bara att jag jobbar väldigt mycket helger och sparar väldigt mycket pengar.. Men ska se om vi kan hinna få till något! Det hade varit kul! :)

2009-08-18 @ 23:37:10
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0