Almost Unreal


Idag jobbar jag. Massor. Första arbetspasset är avverkat. 08.00-15.00. Snart intar jag nästa pass. 18.00-24.00. Idag är en bra dag. Jag har varit hos chefen och vädrat, blivit förstådd och berömd. Detta ledde till många klappar på axeln av mina arbetskamrater. För det var för min och deras skull som jag gjorde det här. H blev stolt över mig. Det värmer. Idag är det vi, jag och H. Vi hänger ihop som magneter nästan. Vi skrattar mycket när vi har dagar som denna. Loosen up XXXX, loosen up! För övrigt har vi mycket roligt tillsammans vi som jobbar på min avdelning. Vi är ett gott gäng. Ett team. Alla fyller någon eller några funktioner. Ingen är för mycket eller för lite just nu. Vi är i balans. 



Destination Alcatraz - San Fransisco
(i båten sitter jag och Miss Martina very soon)





 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr:D

Det lär va grymt coolt där. Ni måste ju bara gå en rundvandring i fängelset.

2009-08-28 @ 03:20:08
Postat av: Alicia

Mr D: Klart vi ska, du kan få se bilderna sen.. ;-)

2009-08-28 @ 08:28:51
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0