Killar här, killar där and just everywhere!


Det soliga vädret håller i sig, det gör mig så lycklig!
Igår minsann hände det något speciellt. Jag träffade Henke. Ja Henke Larsson såklart. Och resten av killarna i Helsingborgs IF. Mina ögon hade så mycket att titta på att jag nästan kände mig snurrig när de hade åkt igen. Vi på mitt jobb ordnade lunch, föreläsning innan deras allsvenska match mot Gais och sedan kvällsmat efter matchen som grabbarna givetvis vann. De var på ett strålande humör kunde jag känna. Likaså jag eftersom jag fick träffa Henke. Att jag är kändiskåt tror jag ingen har gått misste om vid det här laget!

Idag är det ledig dag. Att vara ledig är härligt! I alla fall nu när vädret är så härligt! Att solen kan göra så mycket med ens humör och välbefinnande! Den kan verkligen påverka hur jag mår om dagarna. Idag ska jag åka och möta upp fina Ida när hon slutat jobbet. Blir lite strosande på stan och lite fika kan jag tro. Mysigt!



Helsingborgs stolthet




Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0