Hårgrejor beställda!


Åh jag blir galen på mig själv!
Jag har tagit på mig själv alldeles för mycket jobb. När jag jobbar för mycket blir jag en människa som jag inte tycker om. Varför kan jag aldrig någonsin lära mig att säga nej?!
Just för tillfället har jag inte mage att tacka nej till jobb eftersom jag vill kunna tjäna in alla stålar jag kan inför Amerika-resan.

Jag hittade en grym sida på nätet idag. För er som tycker om att ta hand om ert hår, gå in och handla här: http://shop.baresso.se
Jag fick ett silverschampo från Matrix, två hårsprayer från Matrix och två Dus it för 477 kr. Helt fraktfritt dessutom. Vilket klipp jag gjorde! Så nu har jag snart verkligen allt hemma som jag behöver för att behålla håret i fin form. Loving it!

Nu blir det grönsaker med dip! Jag måste lära mig att äta nyttigt igen..



Sofie - Jag saknar dig!

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Theres

Vilken underbar sida du hittat, och vilka otroliga priser =)

Hoppas du har det bra även att det är en del jobb. You Go Girl!

Kram

2009-04-28 @ 08:32:11
URL: http://tessisheaven.blogspot.com
Postat av: mr.d

Tack för tipset. Nu ska jag vårda mitt hår.



btw, gäller att prioritera. Må bra/tjäna extra mycket pengar. Det är för det mesta utgifterna som bestämmer vad man har i fickan. Kanske är värt att fundera på och sluta jobba ihjäl sig?



Kram på dig!

2009-04-28 @ 17:36:03
Postat av: Alicia

Mr D: Hm.. Vilket hår?!



Visst har du rätt gällande prioriteringen. Jag lever skitsnålt för tillfället. Inga nya kläder och billig mat. Jag ser till att äta så mycket jag bara kan på jobbet.



Kram!

2009-04-28 @ 22:16:33
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0