Det skimrande havet och drömmarna


Är strax på väg mot jobbet för att ta andra passet i receptionen. Vilken underbar kväll det kommer att bli! Jag och mitt terapiarbete med att förbereda morgondagens spaankomster. Skriva nyckelkort i massor! Vi pratar lugnt, stillsamt hederligt pappersarbete.

Jag började dagen med promenad i solen, vid havet med frisörskan och avslutade vår dejt på strandcafé med latte. Underbart måste jag säga! Detta vädret kan inte göra någon människa olycklig. Jag försöker vara positiv. Jag har insett att smärtan i mig beror på besvikelsen. Det blev inte som jag ställt in mig på och hoppats så mycket på. Jag pratar om D. Han var inte den där bra killen som jag verkligen gick runt och berättade för alla. Ja, det är besvikelsen som gör ont. Allt jag hoppats på som inte alls blev som det skulle. 

Men jag är en stark tjej som klarar av det mesta. Jag tar nya tag. Jag ska inte gräva ner mig. Jag kommer igen! Jag har fina vänner som finns här för mig. Jag har ett jobb att gå till. Jag har en semester som ska bokas snart snart snart. Jag lovar er, lyckan över semestern kan jag inte beskriva med ord. Det kommer att bli unbelievable! Känslan att planera, boka biljetter, kolla upp tänkbara resvägar, resemålen och sevärdheterna som vi ska ta med på vår resa. Det kommer att bli stort ska ni veta.

Jag drömmer mig bort!



Havet till Danmnark en grå dag (Helsingör med LC)


  

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det gör mig glad alicia att min blogg kan vara till glädje för dig =)

masa kram!

2009-04-02 @ 15:26:12
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Theres

Förstår att det gör ont, men nu vet du vad som gör ont så nu kan du försöka ta igen dig =) Vad skönt det låter med semester, vill också. Men det får väntas till Wilgot är lite äldre.

Massor med kramar

2009-04-03 @ 08:07:38
URL: http://tessisheaven.blogspot.com
Postat av: Malin

SV: jo det är väl sant och det kan jag förstå att man blir less på.



nja, det går inte alls bra. har gett upp hoppet och siktar in mig på att börja plugga till hösten :/



ja visst är dom, synd att jag redan har köpt ett par gladiator skor :P

2009-04-03 @ 13:08:22
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: hehe woohoo!



allt bra med dig?

2009-04-03 @ 18:07:33
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Annaskruttan

Javisst behövs det färgklickar! Jag skulle inte klara mig utan färg. Därför jag gillade den där luvjackan så mycket från Zoovillage :D

2009-04-05 @ 12:17:14
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0