Butiken på landet


Ge-kås är bra skit.
Jag fyndade massor. Bortsett från alla sockar, trosor, tvättmedel, hårspray, diskmedel, diverse hygienartiklar och bra-och-ha-saker visar jag er här några av mina bästa investeringar för dagen. Tryck på bilderna för större format!

 
Pedalhink i rostfritt stål för endast 49.90 och en ny piffig tvålpump till mitt badrum


Klänning i härlig färg och mycket häftig modell när man får den på sig. Bara 49.90 den också, otroligt!


Tre svartvita tavlor på Marilyn för 49.90 styck som ska hänga på rad i min hall.

 
Ful-snygg topp i svart-vitt tryck och leggings med ros-mönster i. Leggingsen kostade mig 19.90, nästan gratis!


Piffig bricka för alla gånger jag äter framför tvn.



 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Du är bra på att fynda du! Vilka klipp! :) Tur du ska med på min shoppingrunda imorgon så jag får lite experthjälp! :)



Ses imorn söta du!

2009-04-16 @ 21:53:12
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

me love ge-kås!

kram

2009-04-16 @ 22:22:41
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Jo, riktiga klipp skulle man kunna säga! Jag är helnöjd! Idag är det din tur, jisses med fina saker vi ska hitta! See you soon my lovely!

2009-04-17 @ 09:05:49
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr

Och så kostar det att åka dit, och så köper man massa skit man inte behöver och aldrig använder. Allt detta tillsammans gör att dom klipp man anser sig har gjort inte alls blir några klipp. I själva verket har man spenderat mycket mer än vad man hade gjort i vanliga fall, och man har dessutom inte fått mer vettigt av dom pengarna för det.



2009-04-17 @ 17:31:02
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Oj så bittra och negativa vi kunde vara! Men man vinner nöjet och glädjen man får i kroppen över att åka dit. Det är värt mycket! Plus att det är 3 mil för mig dit. Inget direkt avstånd om jag ska vara ärlig. Jag använder alla hygienartiklar, tvättmedel och städprodukter som jag köpt billigt där. Tro mig!

2009-04-17 @ 18:27:30
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Tinan

Jag håller på Alicia i denna debatt som jag känner börjar skapas... :) Visst kanske det slinker med en hel del som man kanske inte skulle köpt om man inte hittat det på Ge-kås när man vandrar runt där med sin korg, men ofta så finner man nog något sorts nöje eller användning för sina köp ändock.

Det handlar väl lite om att lyckas hindra impulser och tänka över en extra gång innan man lägger det i korgen. Av bilderna att döma anser jag att Alicia har gjort finfina fynd för både sin kropp och sitt hem denna gång! Yo go girl! :)



Btw - I love you my friend! :)

2009-04-17 @ 19:14:22
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Exakt! Tror bara Mr D är avundsjuk för att han har så långt till Ge-kås och inte kan åka dit och fynda lika ofta som vi.. Visst är det så, inte sant Mr?



Love you 2! =D

2009-04-17 @ 22:37:07
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Ingen mening att ingå en debatt om detta. Vi har alla det hela klart framför oss vad vi tycker, och det går inte att ändra.



Huvudsaken är att alla är nöjda och glada. Jag brukar sitta på en bänk utanför och äta glass hela dagen. För det tar ju en hel jävla dag (tid är också pengar) att handla där för fruntimmer.



btw, var du inne på Martins shop?:)

2009-04-19 @ 14:14:16
Postat av: Alicia

Mr D: Jo men vet du hur STORT det är?! Det är väl klart att det tar tid att gå igenom allt. Plus att du ska tränga dig fram bland alla långsamma russin.. ;-)



Nej, jag var inte inne på Martins shop. Jag gick förbi den när jag var på hairstore och köpte nya produkter till håret.

2009-04-19 @ 16:12:39
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0