Appropå en box i magen...


Här sitter jag glad i magen igen. På rktigt. Som sagt, welcome to my world!

Nu sitter jag här i soffan med en skvätt vin och spanar in H's SM-final i Thaiboxning på Viasat Sport. Synnerligen intressant! Men nu är det snart dags att inta skönhetssömnen så att jag orkar med promenad, Core, fika med C-J-L och jobb imorgon!



Snart dags för min bästa blåsa att komma fram - Juni mina vänner, Juni!



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Det är SÅ fin! Jag blir så avundsjuk... =)

2009-04-20 @ 11:38:34
Postat av: Alicia

Tinan: Ja, gillar också men man blir ju aldrig inbjuden till såna där fina kalas där klänningen gör sin rätt du vet.. Men nu så, på Lollos bröllop vettu då ska den fram! =D

2009-04-20 @ 11:41:44
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Grymt bra fotograf om jag får säga det själv:)

2009-04-20 @ 23:42:12
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Haha, det har jag inte hört förut.. ;-)

2009-04-21 @ 01:30:46
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0