Ålderskris..

Piggare efter träningen! Spanar in Filip och Fredrik på femman. Funderar dock på att inta min säng snart. 06.45-16.00 jobbar jag imorn. Omänskligt tidigt! I alla fall i min värld..

Måndagen i Göteborg var en perfekt dag! Inhandlade en ny festklänning och ett par bruna stövlar. Tog en lång lunch och fika med Lina. Skönt att uppdatera varandra om vad som händer i våra liv. Lina har tagit ett av sina svårtaste beslut någonsin ever. Och jag står bakom dig, det vet du! Alltid! Lina är en mycket klok tjej som även fick mig att höra av mig till E. Mot min vilja. Eller kanske inte. Jag vill egentligen höra av mig till den grabben hela tiden. Men ändå så vill jag inte. Tror det handlar om stolthet eller något. Lina är övertygad om att han är intresserad. Och han svarade minsann. Igen. Pencillinkur minsann. Kan undra om han kommer att höra av sig som han lovade?! Det återstår att se. Nu kan jag inte göra mer. Jag försöker att inte hoppas. Det hela trycker ner mig mer och mer. Eller JAG trycker ner mig själv. Jag blir alldeles utmattad och slutkörd av alla tankar jag går och bär inom mig just nu. 

Jag tänker också mycket på min födelsedag. Jag vill inte bli gammal. Jag får panik! Allt man skulle ha hunnit med... Allt man skulle ha gjort... Man, hus, barn, jobb.. Jag har ingenting av det där. Varför?! Jag står inte ut mer! Vad är fel på mig?
På lördag ska jag umgås med världens bästa Tina. Vi ska göra stan osäker. Hemstaden. Ska bli kul! Skönt att jag slipper sitta ensam känner jag.
På söndag, då allt händer. Den där dagen då jag föddes för 26 år sedan ska både jag och mamma firas. Restaurandbesök blir det antingen söderut mot Båstad eller norrut mot Göteborg. Det är mycket Göteborg i mitt liv just nu. Känns bra för jag gillar den staden.

Ska försöka vila upp mig lite inför morgondagen.
Blir nog bäst så.



Pretty White Smile - I Want That Too!



  

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Det låter som om du kommer att få en mysig födelsedag:)

Kanske vi kan ta en fika någon dag o fira dig?

Kram M

2008-09-25 @ 18:29:04
URL: http://maristradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0