Mamma Mia - Vilken film!

Ledig dag idag. Det behövdes!
Tvätta stod först på dagens schema. Eftermiddagen har jag spenderat hos Martina i Halmstad. Min älskade hemstad! Fika, span i affärerna, middag och bio hann vi med. Perfekt dag! Och filmen vi såg var en riktigt "feel-good-movie". Mamma Mia! Jag kan varmt rekommendera den. Underbar!

Mr. Väktare och jag har tagit upp kontakten igen. Eller kontakten har väl aldrig lagts ner riktigt. Men vi pratar oftare igen. Både på gott och ont är det där känner jag. Världens bästa människa att prata med. Men så farlig.

Anyway.. Sängen kallar. Skönhetssömnen ska man inte slarva med. Mer uppdateringar imorgon istället!



Mamma Mia - How can I resist you?


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hört att den ska vara bra:) funderas oxå på att se den.

Ha det bra i helgen ta hand om dig min vän.

Kram M

2008-09-12 @ 12:27:52
Postat av: Alicia

M: Tack det samma vännen! =) Kramar!

2008-09-13 @ 07:13:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0