Keepin' busy..


Gårdagen blev inte så tokig. Jag var grymt deppig men valde att starta dagen med fika hemma hos Ida. Hoppas att förkylningen är bättre nu vännen! Sedan blev det ännu mer fika med C-J-L på vårt hak. As usual. Jag har kommit in i en riktig te-drickar-period. Gott. Kvällen igår var ensam, tyst, tankfull och tråkig. Tack Chris för att du orkade lyssna på mig!

Idag har jag jobbat. Till 16. Har gått bra med jisses med incheck vi hade J och jag. Hann inte ens äta lunch.. Jag är nästan trött på mig själv och min röst. Så mycket information man har gett ut! 

Jag borde städa massor för strax kommer syster Helena på middag. Och möjligen fröken J. Ska bli skoj. Party ikväll. På riktigt. Minns inte när jag var ute på partaj sist. Ska starta upp förfesten strax med en liten stänkare medan jag städar och piffar till mig. Jag är på riktigt bra humör idag! Underbart! 

Frågan är bara. Ska jag eller ska jag inte?! Det handlar om E. Såklart. Imorgon eller inte? That's the question. Jag skjuter upp det hela lite till. Ett problem att ta itu med under morgondagen då jag och Helena sitter och äter bakis-burgare eller nåt.. =)


Smiley faces and happiness - Give me more! 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Chris

Skickar räkningen sen kring den 25:e ;)

2008-09-13 @ 23:03:15
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Chris: 25:e? Då är ju pengarna slut.. Löning den femtonde.. :-p

2008-09-14 @ 12:02:02
Postat av: Chris

Postar jag räkningen idag då ;)

2008-09-15 @ 23:29:48
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Hm.. Kan vara försent.. Pengarna kan redan vara slut - jag är bra på shopping.. ;-)

2008-09-16 @ 01:48:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0