It's been a while...


Har inte varit på blogghumör på sistone.
Dessutom har jag sett till att hålla mig väldigt sysselsatt under all ledig tid på sistone.
Jag har blivit oerhört sällskapssjuk och rastlös. Jag vill försöka att inte tänka så mycket. Men allt kommer ifatt mig igen och igen.. Hur jag än försöker att släppa alla tankar på vissa saker så går det inte.

Idag har jag uppvaktat frisörskan med fika på Espresso House och present. Det är otroligt tillfredsställande att göra andra människor glada!
Fika nummer två för dagen med C-J-L som sällskap på vårt hak. 
Nu ikväll har jag faktiskt - tro det elle ej - klarat mig bra i min ensamhet. Fast det tänks mycket. 
Främst på vad jag ska göra med mig själv och mitt liv. Vad ska jag syssla med egentligen? Och på E. Massor. Han fyller år idag. Jag tog initiativet att ringa honom i eftermiddags efter påtryckningar från frisörskan som menade på att skicka sms inte var aktuellt. Han svarade efter en signal. Trevligt.
 
Imorgon blir det en skön dag på spa't med mina tjejer i LadyKlubben. Efteråt ska jag och Martina bjuda på middag. Jag borde kanske försökt mig på det här med homestyling nu när jag får besök. Men energin är som bortblåst. 

I torsdags var jag stjärna förresten. Förföljd på jobbet i receptionen av journalist-tjej och fotograf-kille. Kan undra om man fastnade på någon av bilderna?! Det lär visa sig i framtiden i den lokala tidningen. 

Nu fixa i garderoben innan sängen kallar.

Over and Out.

   

Några av sommarens bästa köp

  

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0