Who's gonna believe me when I don't even believe in myself?

3-3. Vilket tråkigt resultat. Jag satt som på nålar hela matchen med ständig spänning och nervositet i kroppen. Men det var kul. Inför nästa match hoppas jag dock att den ena domaren byts ut. Kommentarer är överflödiga. Fröken H är rolig. När hon är nervös kan hon inte hålla tyst. Hon pratar och pratar. I ett.


Idag har jag köpt ett nytt kastanjevatten. Hoppas att det funkar lika bra som det förra. Jag tvivlar. Men jag ska ge det en chans. Anledningen till att jag köpt ett som jag inte tror på är för att det som jag haft innan är så himla svårt att få tag på. Och jag vill verkligen inte sola solarium. Min hy har känts helt okej på sistone så då finns det ingen anledning att slänga ut pengar på något som dödar.  


Nu är jag trött. Helt utslagen. Så trött att jag egentligen bara vill gråta rakt ut.

Jag ska ta tag i disken. Sen blir det sömn. Imorgon väntar jobb, 10-16 och efter det träning tror jag.


Over and Out.


I want you som bad



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Chris

Go get it! 3-0 är vackrare, så går det när man inte prioriterar och inser vilka lag som gäller ;)

2008-10-21 @ 18:17:49
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr C: Ska gå och prova imorn tror jag. 149 kr på Lindex. Rena fyndet om den sitter lika snyggt som den ser ut på bilden.

Vaddå prioriterar, snackar vi ens om samma sport Mister? ;-)

2008-10-21 @ 19:18:09
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0