Update

Jobbet var bra idag. Sedan bakade jag kladdkaka och bjöd världens bästa frisörska på kvällsfika. Mysigt. Hon hade paket med sig till mig!




Ungefär samma modell var det i mitt paket från frisörskan. Fast mörkblå med turkosa och rosa blommor.


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Ursnygg

!!!!!!!!!!!!!!!!



Är hemma i halsfluss men känner mig bättre efter lite penicillin.

När ska vi fika?

KRAAAAM M

2008-10-07 @ 14:57:05
Postat av: Alicia

M: Stackare! Hoppas du kryar på dig och blir frisk snart!

Fika blir svårt denna veckan, jobbar eftermiddag/kväll fram till lördag. Men kanske nästa vecka? Hur ser det ut för dig då?

KRAM

2008-10-07 @ 22:31:56
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0