Helgens planer är kartlagda!

Dagens 3 bästa: Att jag steg upp i tid, träningen (45 minuter bodypump, en timme på löpbandet och 15 minuter strech) och att jag ska jobba tillsammans med Fröken H fram till kl 20 ikväll (sen får jag vara ensam i 3 timmar).

Morgondagens planer inför kvällen är klara! Jag och H ska hem till frisörskan. Sen blir det diskodans på stan. Jag längtar, det ska bli så kul! Ett problem har dock uppstått. Vilken outfit ska jag ha?


Det korta svarta fodralet med svarta strumpor och pumps?


Den nya kjolen (med svarta strumpor)?


Klänningen (som Chris inte gillar)?

Beslutsångest!


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Chris

Förtal, förtal & åter förtal!!! Ska be Sibban ringa dig på måndag tror jag minsann ;) Röstar på numero uno, möjligen den sista, men inte mittersta.

2008-10-24 @ 22:36:16
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Hahaha.. Sibban?! =)

Jag känner mycket för den sista faktiskt. Fast fodralet är grymt. Vet dock inte om kroppen är i tillräckligt bra trim än..

2008-10-25 @ 00:58:15
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Chris

Ja Sibban, Leif Silbersky såklart ;)

2008-10-25 @ 21:00:52
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr C: Jomenvisst, det är ju glasklart! ;-)

2008-10-26 @ 02:10:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0