Den tråkigaste dagen..

Ja gott folk, vad kan man säga om denna dagen egentligen?!
Tråkig tråkig tråkig..
Jag vaknade upp och hade rejält ont i halsen. Var kom det ifrån kan man fråga sig?! Så idag blir det mycket te med honung. Tog mig ändå ut på en liten morgonpromenad. Nu såhär på förmiddagen har jag fastnat här framför datorn. Jag känner mig orklös. Jag vill inte ta tag i någonting. Jag vill inte piffa mig och gå till jobbet. Jag vill inte ställa mig och laga något jag kan äta till lunch. Jag vill inte gå utanför dörren. Jag vill inte resa mig ur min fotölj. Trots det har jag ändå orkat ringa två viktikga samtal. Dagens stor bedrift! Det första samtalet var till däckservice-firman. Nu har jag beställt tid för byte till vinterdäck. 100 kr är det värt, utan tvekan! Samtal nummer två var till folktandvården. Jag blev arg. De har inga tider förrän januari 2009. Femte januari. Ska man behöva vänta så länge för en liten kontroll?! Inte fasen vet jag hur mitt schema kommer att se ut då. Skandal.

Mitt tredje "måste" tänker jag skjuta upp till morgodagen. Samtalet till hyresvärden. Jag vill att de ska komma hit och kolla in hur slitna mina tapeter är så att jag kan få omtapetserat. Gratis. Jag tror dock inte att de kommer att tycka det är lika mycket skavanker på väggarna som jag tycker. Jag tycker ju egentligen bara att mina tapeter är fula. Men det bör jag nog hålla för mig själv.. Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig. Jag måste tänka till lite. Därför får det bli ett projekt för morgondagen.



Sweetpeas

 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

En annan vaknade ju nyss....



Stackars djur som måste sitta i muggar, tänk om man gjorde så med bebisar.



Krya på dig vännen!

2008-10-30 @ 14:14:45
Postat av: Alicia

Mr D: Tack tack! =)

2008-10-30 @ 20:58:44
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0