Turnes


Dåligt med uppdatering.
Anledningen?
Ingen aning. Eller jo jag vet. Jag är allmänt slutkörd och oändligt olycklig.
Jag vantrivs med känslorna.
Denna äckliga självkänslan.
Den ständiga oron i min kropp.
I'll be back.



I turn around




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Du är så fin kompis och din styrka och lust kommer komma tillbaka snart, jag är säker på det. Bara du tillåter dig att vila upp dig och tar hand om dig själv på bästa sättet nu.

Lita på mina ord nu. :)



Och snart har vi ju något kul att se fram emot! :)

2008-11-27 @ 00:34:07
Postat av: Mr.D

Japp, klipp av luggen och ta in på spat en helg med massage och det där. Kanske testa ett annat spa som ej påminner om jobbet.



Sen så åker du hit, och så kan du se fram emot att se den här filmen om 2 år. http://www.imdb.com/title/tt1320253/



Den gör livet värt att leva ett tag till:)

2008-11-27 @ 00:43:14
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Tack vännen! Tack för att du är så klok. Och jag längtar! =)



Mr D: Luggen är ju på utväxt igen nu. Det var väl det vi sa?

Spa någonstans hade varit drömmen. Men jag har inga pengar.. =( That's one of my big problems in life..

2008-11-27 @ 14:16:42
Postat av: Mr.d

Så mycket som du jobbar så ska du ha pengar kvar...annars byt jobb med bättre villkor.



Hmm, ja just det.....låt den växa..ehm.:)



Btw, idag har jag pratat med både H och Å om det vi snackade om igår......H och jag går skilda vägar....känns inte riktigt kul det heller...

2008-11-27 @ 23:51:57
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Frågan är bara om det var den bästa lösningen. Fast det var helt klart det som var nödvändigt. Antar jag. Men jag tror att du kommer att få svårt för att släppa H. Det känns inte oavslutat. Men för Å's skull var det här rätt. Annars kommer hon aldrig lita på dig.. Det är svårt. Varför ska kärleken aldrig få vara lätt?

2008-11-28 @ 00:01:48
Postat av: Mr.d

Nä, jag får låta detta sjunka in och se hur det känns om en eller några veckor. Det märkliga är att känslorna på nåt mystiskt sätt säger H, men hjärnan säger Å. Samtidigt så tycker jag ju väldigt mycket om Å. Men jag är en känslo människa, så det känns la kanske så här just nu bara för att jag tycker det är otroligt trist när man måste gå skillda vägar. Får la se som sagt......Det som går i mitt huvud är..Skulle jag få det lika bra med H som jag har det med Å? Och är det bara för att Å är en så förbannat bra tjej som jag håller mig kvar hos henne, eller är det för att jag är kär? well, mycket funderingar.

2008-11-28 @ 17:03:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0